Потребно е само еднаш да ве погледне менаџерот за човечки ресурси за да заклучи колку сте доверливи и компетентни и да извлече заклучоци за вашиот социјален статус и цели. Шери Мајсонав, шеф на Empowerment Enterprises, компанија за консалтинг, со седиште во Остин, Тексас, вели дека првиот впечаток се случува за помалку од 30 секунди и е целосно базиран на вашата облека. Затоа, треба да ја одберете вашата облека многу мудро, ако не сакате да бидете надвор од трката пред да започне интервјуто.
1. Што вели бојата на облеката за вас
Користејќи ја бојата на облеката, можете да влијаете на другите луѓе колку што сакате. Ако изберете облека со контрастни бои, можете да оставите моќен и доминантен впечаток.
Пастелни бои во облека и шминка можат да ви помогнат да ја освоите довербата на другите луѓе. Најважно е да не претерате. Во спротивно, може да изгледате детски и незрели.
Сината е веројатно најдобриот избор за боја за интервју за работа. Ова е причината зошто униформите и бизнис костумите се често сини. Таа е поврзана со сигурност, доверба, компетентност и експертиза.
Црвената боја ја претставува животната сила и склоноста да бидат успешни и ефикасни. Ова е боја на лидерство и значи дека не се плашите да се издвоите и да привлечете внимание кон себе. Сепак, за првото интервју за работа, подобро е да изберете подлабока нијанса на црвена боја, бордо. Овој избор ќе ги натера луѓето да мислат дека сте мудри и добро образовани.
Темната облека прави вашиот потенцијален работодавец да чувствува дека сте сериозен, сигурен и компетентен кандидат.
Најлошиот избор за боја за интервју за работа, според студиите и мислењата на специјалистите, е портокалова – често е поврзана со нешто непрофесионално.
2. Што вели стилот на вашата облека за вас
Деловни костуми не се секогаш најдобар избор за на интервју за работа, бидејќи оставаат впечаток на работодавачот дека сте „преквалификувани.“ Ова стереотип се случува затоа што на потсвесно ниво луѓето мислат дека само високо-квалификувани работници со голема амбиција се облекуваат на овој начин.
Ако менаџерот ангажира за позиција на повисоко ниво, тогаш овој вид сериозен изглед може да биде поволен. Меѓутоа, ако барате работа како медицинска сестра или продавачка, овој тип облека е несоодветен. Специјалисти за човечки ресурси може да мислат дека вашите амбиции се премногу високи за оваа позиција и ќе продолжат понатаму кон следниот кандидат.
Ако една жена носи фустан со цветен дезен и долга, пуштена коса, таа не изгледа како успешен лидер. За повеќето канцелариски работни места, овие алишта се несоодветни. Но, ако барате работа како воспитувачка, учителка или некоја креативна работа, овој тип облека не само што е соодветен, туку исто така е пожелен.
3. Што велат брендовите за вас
Логото од престижна марка, скап часовник или мобилен телефон од најновиот модел значи дека статусот игра голема улога за кандидатот и тие се грижат за впечатокот што го оставаат на други луѓе.
Луѓето кои се демонстративни не се најдобри шефови, така што ова може да ги намали нивните шанси за добивање на лидерски тип на улога. Канцеларијата не е место каде треба да се покаже нивната финансиска доминација над другите луѓе, а особено не над работодавецот.
4. Илустративни детали
Нема бесмислени детали кога зборуваме за имиџот на бизнисменка. Имајте на ум дека ако забележите несредени нокти, стара облека и други недостатоци, истото може да го забележи и потенцијалниот работодавач, а тоа може да остави лош впечаток.
Исто така, треба да избегнувате многу светла шминка и јак парфем.
Кога станува збор за накит, носете мали и елегантни парчиња накит како мали обетки, нараквици и часовници. Очилата со многу стилски рамка може да бидат одличен додаток. Но, обетките кои изгледаат евтино, или оние што се изработени од евтини материјали како пластика, не се добра идеја за интервју за работа.
Вашата чанта треба да има јасна форма. Избегнувајте чанти кои немаат облик, оние што изгледаат како вреќа и чанти со светли слики, тие можат да се користат само во неформални прилики.
5. Облеката вели колку добро можете да се вклопите во корпоративната култура, дали сте еден од нас или не?
Вашата облека треба да биде што е можно поблиску до кодексот на облекување на компанијата. Луѓето повеќе сакаат да прифатат други луѓе кои се како нив, па колку повеќе изгледате како другите вработени, толку полесно менаџерот на човечки ресурси ќе замисли да работите заедно со нив.
Со цел да го направите вашето истражување, можете да користите социјални медиуми. Фејсбук, Инстаграм или веб-страница на компанијата за која сакате да работите.