Традиционалните медиуми се соочуваат со „тешки времиња“ во последните неколку години, затоа што на луѓето им станува сѐ потешко да утврдат што е вистина, а што лага во медиумите.

Проблемот е пристрасност. Додека идеално медиумите треба да бидат објективни и да имаат моќ објективно да ги разјаснат работите, во реалноста знаеме дека повеќето вести се политички и имаат своја агенда за да напредуваат. Без разлика дали се во државна сопственост или водени од некој моќен милијардер кој избегнува данок, добивањето на „масите“ за да го видат светот од одредена перспектива отсекогаш била бесценета моќ за ракување.

Бидејќи луѓето се почесто не им веруваат на телевизиските медиуми се свртуваат кој интернетот и социјалните мрежи, каде што со надеж да бидат подобро информирани доаѓаат до извори кои се уште полесни за манипулација. Така сме во сегашната состојба во која се наоѓаме: збунети, недоверливи и поделени.

Ние ќе ви покажеме неколку примери од овој вид на манипулација, која ја примениле и големите медиумски куќи низ светот, за да ја прикажат приказната во своја полза и во корист на оние кои им ги полнат џебовите:

Сподели на Facebook
пати видено