Младите луѓе сметаат дека Фејсбук безнадежно е застарен и постепено одат на нови платформи за комуникација. Но, дури и најмодерната социјална мрежа може да стане здодевна, а со цел да не ги изгуби корисниците, програмерите се принудени секогаш да креираат нешто ново.
Во кој правец се движат младите во тој правец се менуваат и социјалните мрежи.
Видео разговори
И покрај фактот дека Фејсбук останува најпопуларната социјална мрежа (2,2 милијарди активни корисници), младата публика брза да ја напушти оваа платформа. И ова се 4 причини зошто Z-генерацијата е посилна од „ќерките“ на Фејсбук – Инстаграм, Снепчет и други социјални мрежи.
- Има премногу познати возрасни лица на Фејсбук: родители, баби и дедовци, наставници, соседи и сите оние со кои детето не сака да ги сподели своите тинејџерски тајни.
- Самиот Фејсбук се смета за застарен. Новата генерација е заинтересирана за видео разговори и апликации кои можат да комуницираат со реалноста.
- Фејсбук престана да биде социјална мрежа во вообичаена смисла, се повеќе и повеќе станува портал за вести. Концептот е променет: сега корисниците не дознаваат вести за пријатели, туку за она што сега е популарно на Интернет.
- Фејсбук не предизвика зависност од младите луѓе од едноставна причина што речиси никој не комуницира со пријателите преку оваа социјална мрежа. Сите комуникации се случуваат во месинџер или во други апликации.
Што очекуваат младите од социјалните мрежи? Натамошен развој на видео-разговори и можноста за присуство во форма на холограм на сите важни настани, на забави, на патувања, на кои што лицето не може да присуствува поради некоја причина. Особено тоа ќе биде корисно за оние кои имаат пријатели на долги растојанија. Да, и можноста да се направи сè додека лежите на креветот е многу примамливо: нема потреба да се оди никаде. И како што се докажа од играта Pokemon Go, која драматично стекна популарност, но потоа толку брзо и ја изгуби, бидејќи луѓето не сакаат да одат.
Виртуелна реалност
Што е следно? Се разбира, не можеме да напредуваме без виртуелната реалност – можноста за создавање на сопствен лик и поставување на свет околу вас. И Марк Цукерберг веќе размислувал за ова: во 2017 година тој ја претстави својата нова идеја Facebook Spaces.
Секој учесник на таков VR-разговор има тродимензионален аватар кој ги пренесува емоциите и гестовите на корисникот. Идејата на Цукерберг е да се направат VR-очилата како составен дел од комуникацијата во социјалните мрежи, и ако успее, тогаш не чека сосема поинаква ера на комуникација.
Запознавање
Апликациите за запознавање се здобија со популарност кај младите луѓе. И секој пат кога програмерите прават сé за да ги направат овие услуги посовршени: нови алгоритми за наоѓање и привлекување на идеални партнери, собирање демографски податоци, способност да ги погодат желбите на секоја личност и така натаму.
Во иднина, секој што е навикнат да користи такви услуги ќе може да се здобие со симулатори на допир и да не испраќа стикер во форма на бакнеж туку да го направи тоа скоро реално. Ако таквите уреди поддржуваат функции во други апликации, би било страшно да се замисли што би се случило ако би имало можност да се удри шлаканица на некоја личност на Интернет, на пример, за лош коментар.
Комуникација со мисли
Марк Цукерберг ветува дека наскоро ќе можеме да комуницираме со помош на својот ум. Во иднина, ние ќе печатите пораки со моќта на мислата, имено 100 зборови во минута, што е 5 пати повеќе отколку што сега печатиме на паметни телефони.
Научниците работат да обезбедат луѓето да имаат можност да ги пренесат информациите од еден до друг мозок. Ќе научиме да „слушаме преку кожата“: вградените сензори за облека ќе ги читаат импулсите, ќе ги претворат во сигнали кои можеме да ги размениме со нашите најблиски без дополнителни уреди.
Ние сме навикнати да споделуваме фотографии едни со други, и во иднина ќе ги споделуваме и нашите мисли. Замислете: во различни делови на светот имате пријатели и можете да ги соберете сите во вашата глава за размена на впечатоци и мислења.