Креаторите на социјалното рекламирање секогаш се соочуваат со тешка задача: луѓето не само што треба да го забележат, туку и да се сеќаваат на него. Мора да признаете дека дури и по многу години не можете да исфрлите некои постери од вашата глава и повеќе не можете да ги гледате познатите работи на поинаков начин.
Претходно беа покренати теми како загадувањето на планетата со пластика и глобалното затоплување, а денес се одржуваат и кампањи за опасностите од седентарен начин на живот, ефектите од пушењето врз животните поради зголемената зачестеност на шумските пожари, па дури и важноста на одморите за здравјето на луѓето.
Пушењето го убива не само вашето здравје, туку и шумските животни кои страдаат од пожари.
Во Германија 91,4% од менаџерските позиции ги имаат мажите. Компанијата L’Oreal Paris го анализираше истражувањето, чии резултати се прикажани во ваква „козметичка“ реклама за мажи.
Кога сте пијани подобро е да повикате Убер (вид на такси превоз)
Сега го гледаш, но сега не. Реклама на Фиат окажува каков е возачот под дејство на алкохол
Се користи во секунди, се распаѓа со години
Социјално рекламирање кое ги покажува ефектите од глобалното затоплување: „ако се стопи ќе се уништи“
Во рекламната кампања PETA, „универзумот е обратен“, докажува колку сурово дејствува човекот со животните.
Француската добротворна организација L214 известува: за производство на 1 кг месо, потребни се околу 7.900 литри вода
Родителите често ги охрабруваат децата да јадат брза храна за какви било достигнувања. Нестле ги охрабрува да не забораваат што навистина е најдобро за децата.
Вие купувате, морето плаќа. 26 милиони тони пластика влегуваат во океанот секоја година, а морски животни плаќаат за тоа.
Експерименталното социјално рекламирање од Франција повикува да не ги игнорираме кантите
Секој 4- ти Американец верува во зомби, но не верува во климатските промени. Повеќе од 20% од Американците веруваат во вампири, а повеќе од 25% не веруваат во климатските промени.
Оваа рекламна кампања покажува колку се расејува лице кога зборува на телефонот додека вози.
Топлата облека исто така може да спаси живот
Ова социјална реклама тврди: „Одморот ја намалува веројатноста за срцев удар за 30%“ – и бара повеќе одмор
Рекламната кампања бара да не се користи паметен телефон додека се вози, за да не се види „светлината на крајот од тунелот“
Секоја работа е подобра отколку да се биде туристичка атракција
Луѓето кои водат седентарен животен стил не можат да избегаат од болеста.
„Донесете вода во нивните животи“