Многу луѓе велат дека не секој може да започне успешен бизнис. Некои се жалат на недостатокот на почетн капитал, други се во потрага по победничка деловна идеја, други само чекаат да дојде вистинскиот момент.
Еве десет факти кои можат да го променат вашиот став за светот на бизнисот.
Постојат 28 милиони мали компании и бизниси регистрирани во САД
Во САД, бројот на малите бизниси е 1160 пати поголем од бројот на големите претпријатија, при што 70% од малите бизниси вработуваат само едно лице. Сепак, малите бизниси обезбедуваат околу 50% од сите работни места во земјата.
Во Нов Зеланд, регистрирањето на сопствен бизнис трае само еден ден
Законите од Нов Зеланд им овозможуваат на компаниите да се регистрираат што е можно побрзо – во рок од еден ден. Слични закони има и во Италија.
До 50% од бизнисите не преживуваат до својата петта година
Приближно секоја секунда некое од новоформираните претпријатија престанува да постои во првите пет години од нивното појавување, а околу една третина од овие бизниси се затвораат во текот на првите две години. Мрежната деловна средина има израз „долината на смртта“. Ако некој успее да го надмине овој период и да остане на пазарот, нивните шанси за понатамошен успешен бизнис значително се зголемуваат.
Новоформираните бизниси често успеваат да ги надминат лидерите на пазарот и да ги заземат нивните места
Листата на Форбс ги вклучува најголемите компании од нашето време, на пример, руските корпорации Гаспром и Лукоил. Околу 40% од компаниите наведени во 2000 година излегоа од листата за една деценија, а нивното место е окупирано од нови деловни субјекти. Ова дава причина да заклучиме дека новоформираните претпријатија честопати успеваат да ги надминат лидерите на пазарот и да ги заземат нивните места.
За периодот 2010-2013 година, обемот на содржината на интернет се зголеми тројно
Обемот на интернет содржини покажува стабилен раст во текот на неколку години. Ова се должи не само на зголемениот број на корисници, туку и на миграцијата на интернет на маркетинг буџети од телевизија и радио, како и постојаното подобрување на гаџетите и компјутерската опрема. Според експертите, улогата на деловната мрежа ќе продолжи да расте во иднина, постепено станувајќи еден од главните канали за трансфер на маркетинг информации, вклучувајќи рекламирање. Исто така има и голем број деловни луѓе кои ја подучуваат помладата генерација како да изградат бизнис на интернет.
Во Северна Америка децата трошат околу 0,5 милијарди долари на слатки и мастика за џвакање секоја година
Средствата што децата ги трошат на разни слатки продолжуваат да растат за време на економската рецесија, бидејќи дури и родителите кои имаат финансиски потешкотии не сакаат да им го одземат ова задоволство на своите деца. Со анализа на овој факт во однос на деловната активност, лесно е да се разбере следното: секое претпријатие за производство на стоки за деца се карактеризира со зголемен успех.
Бројот на сопственици на мобилни телефони го надминува бројот на лица со пристап до канализација
Денес на планетата има околу 6 милијарди претплатници на мобилни телефони, додека само 4,5 милијарди луѓе на Земјата имаат пристап до тоалет со канализација. Се разбира, треба да имате предвид дека голем број на корисници се сопственици на две или повеќе SIM картички истовремено, но вкупниот број на претплатници и покрај тоа е импресивен.
Секоја година за рекламирање се трошат до 440 милијарди долари
Големите компании трошат огромни суми на пари за реклами, иако според различни анкети, целната публика го фокусира своето внимание на максимум 12% од рекламните пораки. Затоа, на годишно ниво, до 440 милијарди долари од околу 500 милијарди долари одат на ништо. Во последниве години, деловното опкружување почна да посветува поголемо внимание на глувоста на потенцијалната публика за рекламите, што доведе до постепено намалување на рекламирањето во својата класична форма и преминување кон нов, алтернативен начин на промовирање на производите.
Повеќе од една третина од Американците немаат пензии
Околу 36% од сите американски работници немаат заштеди во староста, бидејќи американскиот пензиски систем не ги покрива сите граѓани, тие ќе мора да работат цел живот. Таквата ситуација често се гледа од страна на експерти како закана за финансиската сигурност на државата, бидејќи главните банкарски депоненти и финансиските инвеститори во САД се токму приватните пензиски фондови.