Според статистичките податоци, само 10% од гледачите гледаат телевизиско рекламирање. „А што ако не го прикажеме посебно на каналите, туку во внатрешноста на играните филмови? Тоа е брилијантно!“ – си помислија светските брендови и измислија таков феномен нарекувајќи го пласман на производ, или, грубо кажано, скриено рекламирање.

За почеток, ви треба компетентен производ

Супермен-2 и борбата во камионот Марлборо

Се согласуваме дека камион на Марлборо, кој одеднаш се најде до херојот и се жртвуваше за доброто на сцената со борба, не изгледа како само да поминува?

Но, тоа не е сè: тогаш Супермен епично го фрла генералот Зод директно на билбордот со Кока-Кола.

Трансформери: Епоха на истребување

Елегантен звучник Beats Pill и реклама за Орео.

Кременковци и ненаметлива реклама за Винстон

Светот Јура, или како да рекламирате најмалку 50 брендови одеднаш

Аферата Томас Краун и Пепси

Нинџа желки и Pizza Hut, сите знаеме дека желките многу сакаат пица

Јас, робот и Converse

Боливуд – бисер за пласманот на производот

Мамурлак, Луј Витон и судот

Во филмот еден од главните ликови, Зек пренесува лажни Луј Витон чанти, но се грижи за нив како да се оригинал, ова го однесување кон брондот било сметано како навреда за Луј Витон и случајот заврши со судски процес со Ворнер Брос.

Колку заработуваат филмовите за такво рекламирање?

  • Стандардна холивудска цена за ваквото рекламирање започнува со 22.000 долари.
  • За споредба, просечната цена на производството на традиционалното телевизиско рекламирање и неговото лансирање на каналот би чинело 392,5 илјади долари. Како што веќе напишавме, таквото рекламирање достигнува само 10% од потрошувачите.
  • Вкупниот број од скриеното рекламирање во 23-тиот филм за Џејмс Бонд – “007: Скајфол- надмина 45 милиони долари.
  • 24,6 милијарди американски долари – толку многу американските студија заработија на такво рекламирање само во 2009 година.
  • Најчесто се рекламира Apple
  • Објавувањето на рекламата во филмови и ТВ серии ја зголемува побарувачката од 25-30%.

И сега пример за најдобро и навистина скриено рекламирање во историјата на филмот

Се работи за филмот Бродолом на животот во режија на Роберт Земекис. Тогаш не толку познатата компанија FedEx ја доби максималната можна реклама во филм. Протагонистот работи во курирската компанија FedEx, чие лого е прикажано во филмот дури 51 пати! Топката е на компанија за производство на спортска опрема Wilson и станува лик во филмот, принудувајќи ги сите гледачи да плачат како 13-годишни девојчиња.

Сподели на Facebook
пати видено