Рекламирањето не е само мотор на трговијата. Професионалци може да го претворат во моќен инструмент за информирање и просветлување за општеството. Позитивни и добро осмислени слики остануваат во спомен на луѓето и ги наведуваат да размислуваат за важни работи. Ви прикажуваме собрани примери за социјално рекламирање од целиот свет. Тие ги прикажуваат најтешките проблеми на современиот свет и докажуваат дека сите ние сме во истиот брод, затоа ни се потребни колективни напори за решавање на овие прашања.
„Не се сите селфи фотографии исти, но тие не треба да бидат толку различни“. Оваа социјална реклама е посветена на децата бегалци.
Land Rover предупредува за последиците од користење на телефони додека возите.
Сексуалната злоупотреба на деца често започнува со онлајн комуникација.
Владата на Нов Зеланд предупредува за последиците од пиење алкохол на плажите.
Оваа реклама нè повикува да не ја мериме вредноста на жената според она што го гледаме.
Оваа реклама е против семејното насилство кон децата.
Ова е моќен пример за социјално рекламирање за донаторство на органи.
„Вим чека да добие нови бели дробови. Без донација на органи, тој можеби нема да живее за да го види финалето на омилената серија.“
Бидете внимателни со работите за кои се согласувате кога ги праќате вашите приватни слики на непознат.
Еве уште една социјална реклама против користење на телефон додека возите: Секоја буква може да ви биде последна.
„Алкохоличарот не си наштетува само на себе.“
Оваа бразилска реклама на Форбс допре до прашања за родова нееднаквост во наградувањето на трудот.
„Како американска жена, Марк Цукерберг би заработил во просек 21% помалку“.
„Можете да го исклучите. Тие не можат“. Друга социјална реклама посветена на проблемите на бегалците.
„Безбедното никогаш не излегува од мода.“
„Тоа не е дожд, тоа е вотка.“
„Љубовен допир може да убие.“ Ова социјално рекламирање е посветено на штетата на пушењето за мајката и нејзиното дете.
„Премногу кревки за човечка алчност“
Тони информации секој ден провоцираат „информации за дебелина“. Изберајте ги вашите медиуми со внимание.
„Ѓубрето не треба да ја дефинира нашата култура.“