Алибаба овие денови ги објави кварталните резултати од својот бизнис и покажа колку огромна станува оваа кинеска интернет компанија. Еве некои интересни резултати од извештајот. Во трите месеци завршувајќи со јуни, на платформите за е-купување на Алибаба биле потрошени 109 милијарди долари, што прави 34 отсто на годишно ниво. За споредба, на eBay се потрошени само 20 милијарди долари.

a01

Приходот на Алибаба од овие продажби изнесува 3.3 милијарди долари, што изнесува „само“ 28 отсто годишен растеж и е под очекувањата на аналитичарите од Волстрит. Според податоците соберени од Блумберг, во последните три години, приходите во последните три години растат во просек за 56 долари.

Алибаба, компанијата којашто минатата година имаше најголема првична јавна понуда во историјата на њујоршката берза, во износ од 25 милијарди долари, објави дека во следните две години ќе откупува свои акции во износ од 4 милијарди долари.

Вообичаено технолошките компании ги откупуваат назад своите акции кога имаат прилив на кеш од профитабилните бизниси, но немаат доволно добри можности за инвестиции (такво нешто направиле и Apple, Microsoft и Oracle).

a02

Но, тоа не значи дека Алибаба не прави неверојатни инвестиции. Компанијата ќе инвестира над 4.5 милијарди долари во Санинг, кинески препродавач на електроника и електронски уреди. Компанијата вели дека партнерството ќе овозможи доставка во времетраење од два часа за 150 градови.

a03

Алибаба веќе има понуда за достава за еден ден за 41 кинески градови, што до крајот на оваа година ќе нарасне до 50 градови. Исто така започна и со доставка на прехранбени намирници во истиот ден за градовите Шангај и Пекинг.

a04

Како и Амазон, Алибаба поседува платформа за е-купување со брз растеж и претставува број еден таква платформа во Кина, што сепак претставува мал дел од севкупниот бизнис на компанијата, донесувајќи профит од само 78 милиони долари.

a05

Меѓународниот бизнис на компанијата е сѐ уште мал и со спор пораст во споредба со останатиот бизнис, изнесувајќи девет отсто од севкупниот приход.

a07

Потрошувачите на Алибаба купуваат повеќе на мобилен отколку на компјутер. Педесет и пет проценти од сите купувања на сајтовите за е-купување на Алибаба биле изведени преку мобилен, изнесувајќи 1.3 милијарда долари.

 

Сподели на Facebook
пати видено