Рекламирањето може да биде главен двигател на трговијата, но понекогаш може да биде и прилично досадно.
Честопати обрнуваме внимание на емоционални, позитивни и навистина креативни маркетинг кампањи кои имаат незаборавно влијание врз нас.
Брендот скрил илјадници долари на улиците и оставал белешки за тоа каде да ги најдат парите. Секој можел да учествува.
Американскиот бренд за долна облека, Fruit of the Loom скрил 1,851 $ (компанијата била основана во 1851 година) и кутија со долна облека во секое скришно место на улиците на Њујорк. Тие оставале мали траги кои луѓето требале да ги следат. Во градот со население од речиси 9 милиони луѓе, само 6 лица ги забележале овие „знаци“ и ги добиле своите награди.
Авиокомпанијата ги исполни соништата на своите патници за Божиќ.
WestJet Airlines организирале огромно изненадување за 250 патници. На аеродромот во Канада, патниците кои го чекале нивниот лет можеле да разговараат со дигитален Дедо Мраз. Тој ги прашал какви подароци сакаат за Божиќ. Веднаш потоа 175 волонтери побрзале да ги купат подароците во нивниот град на пристигнување. Патниците биле премногу изненадени.
Децата со врзани очи се обидуваат да ги препознаат своите мајки.
Пандора создаде емотивна реклама. Од дете со превез на очите било побарано да ја избере неговата или нејзината мајка од 6 други жени. Речиси е невозможно да не се испушти солза кога ќе го гледате процесот. Се разбира, секое дете ја најде мајка си. Идејата на кампањата е дека „секоја жена е уникатна“.
Жените мораа да одлучат дали се убави или просечни.
Dove спроведе необичен експеримент. Тие ставиле знаци на кои пишувало „Прекрасна“ и „Просечна“ над влезовите во трговските центри во Сан Франциско, Шангај, Делхи, Лондон и Сао Паоло. Тие ги снимиле изборите што ги направиле стотици жени, а потоа ги прашале: „Зошто ја избравте оваа врата?“ „Која врата ќе ја одберете?“
За време на интервјуа, луѓето биле замолени да ја направат најтешката работа во светот бесплатно.
Компанијата што произведува картички за празници спроведе необичен социјален експеримент посветен на Денот на мајката. Нивниот оглас за работа гласел вака: „Вработените мораат да имаат познавање од медицината, финансиите, готвењето и да бидат одговорни за широк спектар на задачи. Нема да има време за спиење или одмор и воопшто нема плата за оваа улога.“
Сите 24 учесници ја имале истата реакција: „Што? Не! Кој би се согласил да ја работи оваа работа ?!“ На што интервјуерот им одговорил: „Милијарди луѓе. Да се биде мајка е најтешката работа во светот.“
Еден холандски телевизиски канал покажа колку многу заеднички работи имаат сосема различни луѓе.
Еден холандски ТВ-канал, ТВ2, изведе социјален експеримент: различни луѓе биле собрани во една соба – богати и сиромашни, домородци и имигранти, селани и граѓани, религиозни и атеисти. Секоја група го зазеде своето место во посебни квадрати подготвени на подот.
Потоа, презентерот ќе ги прашал: „Кој од вас го исмејувале во училиште?“, „Кој од вас е очув/маќеа?“, „Кој сака да танцува?“, „Чие срце било скршено?“ Оние кои можеле да дадат потврден одговор излегувале надвор од квадратот и стоеле заедно. Експериментот покажал дека е бесмислено да се ставаат етикети на луѓе. Подобро е да пронајдеме работи кои ни се заеднички.
Дизни ги пушти своите ликови во реалниот свет.
Од Дизни одлучиле да се забавуваат со посетителите на трговски центар и инсталирале специјален светлосен штанд. Различни ликови на Дизни се криеле зад него. Кога луѓето поминувале покрај штандот, ликот ги повторувал нивните движења и се играл со посетителите.