Понекогаш треба да застанеме и размислиме за работите што ги правиме и за одлуките што ги донесуваме, бидејќи од време на време можеме да пропуштиме нешто навистина важно. Социјалните реклами ни помагаат да размислуваме за нашите постапки.
Погледнете ја пластичната граната или човекот кој преживеал сообраќајна несреќа благодарение на безбедносниот појас и запрашајте се: Што ако навистина имам моќ да го направам овој свет подобро место за живот?
18. „Стави појас. Живеј.“
17. „Биди херој кога тие не можат да најдат свој“ Курсеви за прва помош за родителите.
16. „Откако ќе се фрли, се претвора во оружје. Запрете ја војната!“
15. „Вашата забава или мојот живот“
14. „Ракот на дојка убива повеќе жени отколку сообраќајните незгоди. Раната дијагноза спасува животи. Закажете преглед денес.“
13. „18-ти мај е национален ден против сексуална злоупотреба на деца и адолесценти. Пријави го.“
12. „Потврди човештвото. Ако не сте робот, донирајте на Greenpeace.org“
11. „Не жртвувајте се на несоницата.“
10. #ПобедетеГоЗагадувањетоСоПластика
9. „Ако ова се белите дробови на планетата, ние сме во фаза на метастаза.“
8. „Автомобилите во лето се премногу жешки за кучињата. Не го оставајте вашето куче во автомобилот.“
7. „Променете ги животите. Крај на младите бездомници.“
6. „Помалку пластика“
5. „Сообраќајните несреќи не се шега.“
4. Кампања против уништување на шумите. „Тоа не е само дрво.“
3. „Не давајте пари на улиците.“
2. „Секоја работа е подобра отколку да се биде туристичка атракција.“
1. „Чиста љубов“. Кампања што ги охрабрува луѓето да посвојат бездомници.