Понекогаш се случува нашите желби да не се совпаѓаат со нашата реалност. На пример, нарачувате палто на интернет и читате многу коментари, но кога ќе го добиете по пошта, тоа е различно од што сте го очекувале.
Или плаќате за скапа шминка, а резултатот е навистина разочарувачки. Во оваа статија би сакале да зборуваме за такви ситуации.
„Рекламата на ресторанот за даската и она што го добив.“
Скоро па исто…
„60 долари за професионална ‘Ноќта на вештерките’ шминка. Ја сакав фотографијата лево, со само малку лажна крв. Десно е она што добив од шминкерката.“
Пронајдете ја разликата
„Порачав роденденска торта за внуката…“
Се потрудиле…
Изгледа добро, чекај малку
„Мојата роденденска торта изела премногу торта“
„Решив да ја пробам новата пица од 55, 27 долари, која е многу рекламирана за тоа дека е најдоброто нешто досега.“
Нешто недостасува тука
Совршено совпаѓање…
„Бев на планинарење на место кое ветуваше прекрасни погледи, мојата фотографија е таа подоле.“
„Дефинитивно не е мој број“
„Лево е каква боја барав, десно е што добив.“
Норвешка е немилосрдна кон своите туристи.