Многу луѓе веруваат дека рекламирањето може да предизвика само иритација. Во оваа статија ве чекаат примери кои го докажуваат спротивното.
Благодарение на бескрајната имагинација и добро чувство на хумор, дури и најобичниот производ станува интересен, а информациите за сериозни нешта се перципираат полесно и попозитивно ако се послужат со малку иронија.
1. Часови по пеење. За оние кои не пеат од раѓање како Бијонсе.
2. Засолниште за миленици ја истакнува нивната главна особина: „Тие ќе ве ислушаат“
3. Флексибилна четка за заби
4. Е-книги: „Најголемите автори во вашиот џеб“
5. Реклама за зоолошка градина во Москва: „Не спијат сите животни во зима“
6. Реклама на мобилен оператор: „Досадно? Добијте пристап до неограничен мобилен сообраќај“
7. Услуги за мали и средни бизниси: „Дали вашата компанија има потреба од помош за дигитализација?“
8. Портал за работни места: „Мувлосавте на старата работа?“
9. Лекови за подобрување на варењето на храната. Кога конфликтот во стомакот е неизбежен
10. Реклама за поголемо внимание кон сопственото здравје: „Не си играјте со своето здравје. Проверете ги нивоата на холестерол.“
11. За Денот на детето: „Светот станува многу подобар кога можеме да го претвориме во реалност она што сме го замислиле.“
12. Реклама за кујнски аспиратори: „Не дозволувајте мирисот на храна да стане вашиот парфем“
13. Реклама за сладолед: Најдобар начин да се смирите е да ги замрзнете гласовите во вашата глава
14. Средство за спречување на губење на косата кај животните: „И на нив не им се допаѓа подеднакво како и на вас“
15. Реклама за продавницата Детски Свет ги предупредува родителите дека купувањето играчки е поевтино отколку да направат играчки од импровизирани средства.