Логоата на светски познатите брендови не следат каде и да одиме. Ги гледаме во телевизиски реклами, на патот до работа и на маици. И, во 90% од случаите, не знаеме какви симболики се скриени во оние навидум апстрактни линии.

Мекдоналдс

Дизајнерот на првите ресторани на Мекдоналдс излегол со идејата да ги опреми зградите со два големи златни лакови. Овие архитектонски карактеристики брзо станаа симбол за брза храна. Подоцна, компанијата сакала да го напушти логото, но психологот Луис Ческин го убедил менаџментот да го задржи. Тој тврдел дека овој симбол изгледал сличен на сликата на женките гради свртени наопаку и затоа ги потсетувало луѓето на нивното безгрижно детство.

Шанел

Приказната за создавање на логото е многу посебна и романтична. Коко Шанел ја започнала кога останала во Шато Кремат во Ница. Според една популарна легенда, светски познатиот симбол бил инспириран од сводовите на замокот. Многумина ја истакнуваат магијата на буквите, бидејќи „CC“ ги претставува и првите букви во името на замокот и иницијалите на Коко.

Google

Креаторите на логото на Google користеле три главни бои: црвена, жолта и сина. Може да забележите дека нивниот распоред во рамките на логото е предмет на специфичен алгоритам. Но, буквата со зелена боја ја руши целокупната логика и јасно е дека треба да биде најважната буква во зборот. Со оваа неочекувана зелена боја, дизајнерите имплицираат дека Google е за кршење на стереотипите и не игра според вообичаените правила.

Gillette

На прв поглед, може да изгледа дека ова лого се состои само од името на брендот Gillette. Но, ако погледнете внимателно, можете да видите дека рабовите на буквите G и i го имитираат обликот на познатите сечила.

Mitsubishi

Основата на ова лого се состои од грбот на семејството Ивасаки, основачите на компанијата Mitsubishi. Грбот содржи три дијаманти наредени еден на друг. Дијамантите претставуваат сигурност, интегритет и успех, додека црвената боја укажува на доверба. Покрај тоа, Јапонците веруваат дека оваа боја им помага да се привлечат клиенти.

Goodwill

„Добра волја“ е светски позната непрофитна организација која собира донации од храна, облека и најважни средства за помош на сиромашните. Вработените во организацијата веруваат дека правењето добри дела не треба да се сметаат за нешто невообичаено, туку како секојдневна активност. Затоа нивното лого е изградено околу буквата G, која, од далечина, наликува на среќно лице.

FedEx

Повеќето луѓе веднаш не ја гледаат стрелката формирана од празниот простор меѓу буквите Е и Х. Но, кога некој ќе го забележи тоа, тој или таа почнува да го гледа како прво и основно нешто на логото! И тоа токму тоа е она за што дизајнерите се стремиле: стрелата делува на потсвеста на потрошувачите, што ја симболизира брзината и веродостојноста на курирската служба.

Nike

Студентка по име Каролин Дејвидсон била платена само 35 долари за дизајнирање на ова лого во 1975 година. Како што лесно може да се погоди, светски познатиот симбол ги претставува крилата на грчката божица Најк која ги инспирирала воините за победа.

Pepsi

Во периодот на мексиканскиот празник „Денот на мртвите“ од Пепси пуштиле во продажба шишиња со превртено лого. Повеќето клиенти мислеле дека се работи за грешка во производството, но подоцна сфатиле дека превртеното лого се читало како „isded“ што значи мртов е.

Le Tour de France

Дури и кога ќе го видите логото на познатата трка со велосипеди Tour de France можно е да не го забележите велосипедистот скриен во буквите. Гледајте внимателно- буквата R го формира телото на велосипедистот, а сонцето станува тркало од велосипед.

Сподели на Facebook
пати видено