Понекогаш е доволно да размислувате надвор од кутијата и да бидете подготвени да преземете ризик за да направите богатство.
Никогаш не можете да знаете која идеја ќе стане профитабилна: може да биде нешто како размножување на медуза до испраќање на СМС порака во вселената.
10. Сѐ што треба да направите е да побарате
Кога Карин Боснак имала долг од 20.000 долари и добила отказ решила да побара помош од луѓето на интернет. По 6 месеци освен што го отплатила долгот, станала милионер. Таа објавила книги за ова нејзино „патување“ и така го зголемила богатството уште повеќе.
9. Медуза како домашно милениче
Еден млад биолог по име Алекс Едон некогаш се запрашал зошто продавницата за миленичиња не нудела медуза како милениче и решил да го смени тоа. Тој потрошил 50.000 долари за да направи специјален аквариум за медузи за да ги одгледува. Во 2010 година, неколку години по започнувањето на проектот, бизнисот почнал да му носи 500.000 долари годишно, а сега приходите надминуваат 1.000.000 американски долари.
8. Сајбер империја
Поранешната позната компјутерска игра наречена Second Life, ја направила обичната учителка, Ајлин Граф, првиот човек кој заработил 1.000.000 долари онлајн. Таа купила недвижности направени од пиксели, поправени, а потоа и изнајмени. Во 2006 година, таа зарабтила 1.000.000 $, но таа не запрела таму. Таа продолжила да купува имот во други онлајн игри и креирала своја сопствена компанија. Таа ангажирала неколку десетици вработени кои работат како онлајн агенти и носат висок профит на сопственикот на компанијата.
7. Скриншот од Инстаграм
Современиот уметник по име Ричард Принц одлучи во 1980-тите дека не треба да создавате за да станете богат и тој земал за пример позанти дела, малку ги менувал и ги продавал за добри суми. Еден од најновите проекти на Принц се скриншотови од фотографии на обични корисници на Инстаграм и истите ги продава за илјадници долари.
Во ерата на технологијата, кога темата на авторството предизвикува жешка дебата, ваквите деловни идеи збунуваат многу, но и покрај сите фактори, остануваат профитабилни.
6. Лампи кои изгледаат како женска нога
Брајан Џонс, основачот на компанијата, Red Lider Leg Lamps одлучи да продава светилки кои изгледаат како женски нозе. Неговото семејство и пријатели се исмејувале со него, но тој верувал во неговата идеја, а сега годишниот приход на компанијата, која е на пазарот повеќе од 15 години, е 1.000.000 долари.
5. Мириси кои мирисаат како тениско топче и пералница
Марк Крамс, актуелен сопственик на светски бренд наречен Деметер, ја купи компанијата во 2003 година и одлучи да започне револуција во светот на мирисот. Неговите први идеи беа парфеми кои мирисаа како земја, трева и домати за да се почувствуваат пријатни и топли спомени. Компанијата продолжува да креира необични мириси од обични работи и да заработува милиони.
4. Реклами на вашата глава
Брендон Чикотски од САД ја изгубил косата многу рано и решил да го искористи ова како начин за заработка. Тој ја „изнајмувал“ главата за да рекламира различни брендови преку привремени тетоважи. Идејата се покажала како профитабилна и тој ја основал својата компанија Bald Logo, во која за 320 долари компаниите можат да платат рекламен простор на главата на некој од вработените во оваа необична компанија.
3. Плодови за перење
Денес, кога луѓето од целиот свет се обидуваат да користат органски производи што е можно повеќе, компанијата наречена Еко ореви дошла со идеја да продава детергент за перење со здрави хималајски плодови. Оваа чудна идеја ѝ донела на корпорацијата милиони долари.
2. Најминималистичката апликација
На веб-програмерот Ор Абел му биле потребни 8 часа за да создаде апликација која му овозможува на работодавачот да стапи во контакт со своите вработени со краток збор: yo. За само неколку недели, стан стана хит во AppStore и стана лидер во продажбата низ целиот свет. Апликацијата му донела на Абел повеќе од 1,5 милиони долари.
1. Космички СМС пораки
Пред повеќе од 10 години, двајца британски студенти добиле идеја да заработат пари со испраќање пораки до вселената. Тие тврдеа дека успеале да создадат специјален радиомагнетски уред кој може директно да ја испрати пораката во вселената. Затоа, луѓето што сакаа да ја споделат својата порака со универзумот мораа да пишат на посебен број, да остават кратка порака и да платат за услугата. Се разбира, немаше доказ дека пораките навистина беа испратени, но студентите заработија 1.000.000 долари со својата идеја.